Urban Groove Lifestyle BP5 17.3" dark grey
Kód: 9545Související produkty
Detailní popis produktu
Výrobek z kolekce Urban Groove splňuje požadavky pro městský batoh určený ke každodennímu užívání a nošení vašeho notebooku do velikosti 17.3" (43,9 cm) či tabletu do velikosti 10.1". Batoh má dva vnitřní prostory opatřené zipem. Zadní prostor je navržen k uskladnění notebooku a je přizpůsoben i tomu největšímu. Přední prostor je vybaven důmyslným organizérem.
Další součást výbavy tvoří:
- polstrované nastavitelné ramenní popruhy
- volná zádová kapsa doplněná o volné boční kapsy na láhev či jiné předměty
- kvalitní dvojité horní madlo spojitelné do jednoho doplněné o poutko na zavěšení
- přední kapsa na zip
Hodnocení Kufrlandu:
Doplňkové parametry
Kategorie: | Batohy |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Barva: | šedá (stříbrná) |
Barva- upřesnění: | tmavě šedá s modrými prvky |
Rozměry ( v cm): | 45x32x22 |
Hmotnost(v kg): | 0,5 |
Objem(v litrech): | 28 |
Materiál: | polyester |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
American Tourister nabízí rozsáhlou modelovou řadu kvalitních cestovních zavazadel, která jsou svěží, zábavná a barevná za dostupnou cenu. Díky prosazované vysoké kvalitě nabízí kolekce značky American Tourister kombinaci stylu a praktičnosti a pokrývá širokou škálu cestovních zavazadel, ideálních pro všechny vaše další cesty za zábavou. Všechno začalo v roce 1933, kdy zakladatel společnost Sol Koffler věnoval své celoživotní úspory k rozjetí společnosti zabývající se výrobou zavazadel ve městě Providence na ostrově Rhode Island. Jeho snem bylo vytvořit důmyslný kufr, který by mohl prodávat za jediný dolar. V roce 1945 se začalo vzmáhat cestování letadlem a proto byla vysoká poptávka po lehkých zavazadlech. Společnost American Tourister představila zavazadlo Hi-Taper, které bylo lehčí a snáze ze balilo. V 50. letech společnost experimentovala s novými materiály, aby vyrobila první zavazadlo z lisovaného materiálu na světě. Výrazně moderní design byl dokonale schopen odolat i hrubému zacházení. Když později v 60. letech došlo k prudkému rozmachu mezinárodního cestování, byla společnost American Tourister první, která „vyzkoušela svá zavazadla za letu“ díky personálu velkých leteckých společností. V roce 1993 byla společnost American Tourister zakoupena společností Samsonite a vytvořilo se tak spojení největších výrobců zavazadel na světě. Značka i nadále pokračuje v růstu a svou činnost vyvíjí ve více než 90 zemích celého světa. Značka American Tourister je jednou z předních značek zavazadel, která má důvěru po celém světě.