Cross-Over

Praktická taška na doklady od American Tourister

Můžeme doručit do:
22.8.2019
Skladem (1 ks)
Kód: 4950
590 Kč / ks 488 Kč bez DPH
Kategorie: Tašky a batohy
Záruka: 2 roky
Barva: černá
Barva- upřesnění: černá se šedými prvky
Rozměry ( v cm): 41x29x22
hmotnost (v kg): 0,1
Objem (v litrech): 5,5
Materiál: polyester

Série City Aim přináší variace praktických tašek na každodenní použití. Tato slouží díky svým malým rozměrům na uschování dokladů, mobilního telefonu či knížky. Je vyrobena z polyesteru, mám přední kapsu na zip, zadní, která se zajišťuje suchým zipem a nastavitelný popruh pro nošení na rameni. 

Chráněný zip slouží k otevření hlavního prostoru.

Klady a zápory:

plus levná a užitečná pomůcka pro uschování základních potřeb

minus strohý vnitřní prostor bez kapes

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

kufrland-americantourister-logo

American Tourister nabízí rozsáhlou modelovou řadu kvalitních cestovních zavazadel, která jsou svěží, zábavná a barevná za dostupnou cenu. Díky prosazované vysoké kvalitě nabízí kolekce značky American Tourister kombinaci stylu a praktičnosti a pokrývá širokou škálu cestovních zavazadel, ideálních pro všechny vaše další cesty za zábavou. Všechno začalo v roce 1933, kdy zakladatel společnost Sol Koffler věnoval své celoživotní úspory k rozjetí společnosti zabývající se výrobou zavazadel ve městě Providence na ostrově Rhode Island. Jeho snem bylo vytvořit důmyslný kufr, který by mohl prodávat za jediný dolar. V roce 1945 se začalo vzmáhat cestování letadlem a proto byla vysoká poptávka po lehkých zavazadlech. Společnost American Tourister představila zavazadlo Hi-Taper, které bylo lehčí a snáze ze balilo. V 50. letech společnost experimentovala s novými materiály, aby vyrobila první zavazadlo z lisovaného materiálu na světě. Výrazně moderní design byl dokonale schopen odolat i hrubému zacházení. Když později v 60. letech došlo k prudkému rozmachu mezinárodního cestování, byla společnost American Tourister první, která „vyzkoušela svá zavazadla za letu“ díky personálu velkých leteckých společností. V roce 1993 byla společnost American Tourister zakoupena společností Samsonite a vytvořilo se tak spojení největších výrobců zavazadel na světě. Značka i nadále pokračuje v růstu a svou činnost vyvíjí ve více než 90 zemích celého světa. Značka American Tourister je jednou z předních značek zavazadel, která má důvěru po celém světě.